۱۰ پاسخ

نه نداری

همه چی عالیه

کم خونی

قند یک ساعته ات بهتره زیر ۱۲۰ باشه
قند مصنوعی و شیرینی رو حذف کن

نه نداری

نه گلم قند نداری عالیه

خوبه خداروشکر

نه خوبه قندت

دقیق نمیدونم عزیزم ولی به نظرم قند یک ساعته بالاست ولی ناشتا و دو ساعته خوبه

نه قند نداری عزیزم

سوال های مرتبط

مامان ایناس مامان ایناس هفته بیستم بارداری