خانوما آزمایش قند ببینید خوبه

تصویر
۹ پاسخ

من ماه پیش سونوی قاب جنین وآزمایش قنددومرحله ای که نوشت برام انجام دادم پیشش نبردم تاالآن که خواستم برم ببرم ببینه

توماهی یکبارفقط میری واسه ویزیت پس چرامدام ویزیت بدی

مگه دکترت اسماعیلی نیس

من میرم مساح بابیمه تکمیلی هیچی نگرفت دوباری که رفتم

آها....قبول میکنه آزمایش دکتراسماعیلی

کدوم آزمایشگاه میری

عفونت ادراری داری

کم خونی داری

اینم دومی

تصویر

سوال های مرتبط

مامان هیراد👶💙 مامان هیراد👶💙 ۴ ماهگی
مامان یاس 🌷🌸 مامان یاس 🌷🌸 ۲ ماهگی
مامان سودا ♥️دنیز مامان سودا ♥️دنیز ۲ ماهگی
مامان امیرعباس مامان امیرعباس هفته سی‌ودوم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌ونهم بارداری