ازمایشم خوبه خانوما ازمایش قند؟

تصویر
۵ پاسخ

دفع پروتیین نشون داده یکم
بقیش خوبه عزیزم

قندت پایین هم هست ولی دفع پروتئین زده برات تو ادرات هم خون دیده شده یه ازمایش دیگه بخاطر اون انجام میدی خیالت راحت میشه خیلی کمه ولی ازمایش حتما بده

خوبه ولی قند دو ساعتی پایینه یکم

اره عزیزم خوبه

ازمایش قندت خوبه
اما دفع پروتین زده برات ب مقدار کم

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان یاسین کوچولو🥹 مامان یاسین کوچولو🥹 ۱ ماهگی
مامان ایناس مامان ایناس هفته نوزدهم بارداری
مامان هیراد👶💙 مامان هیراد👶💙 ۴ ماهگی
مامان سودا ♥️دنیز مامان سودا ♥️دنیز ۲ ماهگی
مامان امیرعباس مامان امیرعباس هفته سی‌ودوم بارداری