خانوما آزمایش قند بارداریم خوبه؟؟؟؟

تصویر
۹ پاسخ

مامانا کیا بیمارستان سپاه مثل نجمیه و بقیه‌الله سزارین کردن خوبه

خانما ازمایش قند خون کی باید بدیم من سونو انومالی دادم ولی هنوز پیش دکترم نرفتم

اره.

من ۸۹ ناشتا بعد پودر ۱۲۲ دو ساعت بعدش ۹۹ شدم دکتر گفت خوبه

من ۸۵ بود

بله خوبه عزیزم

۸۵ برا ناشتایی خوبه

اره خوبه تازه قندت پايين هم هست

سلام عزیزم تو واتساپ گروه داریم همه هم هفته‌های خودمون هستن خواستی بهم پیام بده عضوت کنم

سوال های مرتبط

مامان کوچولو ها مامان کوچولو ها هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان 🎀مهرسا🎀 مامان 🎀مهرسا🎀 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان ایناس مامان ایناس هفته نوزدهم بارداری
مامان یاس 🌷🌸 مامان یاس 🌷🌸 ۲ ماهگی
مامان امیرعباس مامان امیرعباس هفته سی‌ودوم بارداری