سلام بچها ازمایش قند بارداریم چجوره؟؟

تصویر
۴ پاسخ

عزیزم ازمایشش سخت بود؟ چند مرحله ای بود؟

اوکیه خوبه همه چیت
قرص تیروئید میخوری؟

خوبه عزیزم مال من بالاتر از شما بود یکم زده نرماله البته هفته ی دیگه میرم پیش دکترم

اوکیه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان 🎀مهرسا🎀 مامان 🎀مهرسا🎀 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان اسما مامان اسما هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مصطفی مامان مصطفی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان هیراد👶💙 مامان هیراد👶💙 ۴ ماهگی
مامان کوچولو ها مامان کوچولو ها هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین روزهای ابتدایی تولد