۲ پاسخ

خوبه، با پودر بود یا صبونه خوردی؟

قندت خوبه...ویتامین دی پایین نیست؟مگه قرص نمیخوری

سوال های مرتبط

مامان آیلارخانوم 🩷 مامان آیلارخانوم 🩷 ۸ ماهگی
مامان راحیل رز تودلی مامان راحیل رز تودلی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان حسنا گلی💕🥺 مامان حسنا گلی💕🥺 ۷ ماهگی
مامان ایناس مامان ایناس هفته بیستم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهفتم بارداری