۷ پاسخ

عزيزم دكترتون چي گف ازمايشتونو بند ناشتاتون بالا بود؟برمن٩٤ ميترسم بالاست؟

سلام کجارفتین ازمایش قند دادین

سلام عزیزم قند ناشتا یکم بالاست

یکم قند ناشتا بالاست

قند نداری عزیزم . ولی برگه دوم رو نمیدونم

هفته چندم باید بری

اینم برگه دومشه

تصویر

سوال های مرتبط

مامان راحیل رز تودلی مامان راحیل رز تودلی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان لوبیا مامان لوبیا روزهای ابتدایی تولد