خانما اینم ازمایش قند من چطوره خوبه یانه

تصویر
۱۰ پاسخ

التهاب هم دارید wbcبالاست، احتمالا عفونت هم دارید...
منم قند دوساعتم بالاست... 😑

ذخیره آهن بدنتونم کمه قرص اهنتون رو مرتب مصرف میکنین ؟

کمخونی هم دارین

ناشتات یکم بالاس اون دوتا خوبه قند مرحله سوم هم لب مرز

چه قرص آهنی میخوری؟

ببین خوبه بالا نیست ولی لب مرزه رعایت کن چیزای شیرین نخور

قند دوساعته هم لب مرزه رعایت کن شیرینی جات نخور

آهن مگه دکتربهت نداده

کم خونی داری

اینم هست

تصویر

سوال های مرتبط

مامان پارساوآرسام🩵🩵 مامان پارساوآرسام🩵🩵 ۵ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فندق کوشولو🧿🎀 مامان فندق کوشولو🧿🎀 هفته سی‌وششم بارداری
مامان آسمان کوچولو💗 مامان آسمان کوچولو💗 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان جوجه💕 مامان جوجه💕 ۲ ماهگی
مامان ایهان وشاهان مامان ایهان وشاهان ۶ ماهگی