خانما من جواب ازمایش قند خونم اومده چطوره؟

تصویر
۶ پاسخ

منم تیروئیدم ۳/۹ شده بود دکترم قرص داد گف روزی نصفی بخورم. حتما به دکترت نشون بده. بقیش خوبه

چند هفته آزمایش دادی

خوبه عزیزم . خداروشکر

سلام عزیزم چند روزه جوابش اومد؟

اینم صفحه دومش

تصویر

خوبه عزیزم نرماله

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان امیر سام مامان امیر سام ۲ ماهگی
مامان آراد🐣 مامان آراد🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان محمد مامان محمد هفته چهلم بارداری
مامان آراس مامان آراس هفته سی‌وششم بارداری
مامان پناه 💕🦋 مامان پناه 💕🦋 ۴ ماهگی
مامان ماهلـــــین مامان ماهلـــــین ۳ ماهگی
مامان nafas🐣 مامان nafas🐣 ۳ ماهگی