۴ پاسخ

یکساعته بالاست عزیزم
واسه من دو ساعته چند تا بالا بود دکتر گفت یکم رعایت کن دوباره ازمایش بده

فکر کنم دکتر بگه برو رژیم بگیر تکرار کن ازمایش قندتو

یه ساعت بعدت خیلی بالاست ناشتا و دو ساعت بعدت خوبه انگار

عزیزم بعدش بالاس به دکترت بگو بنظرم رژیم غذایی اینا بنویسه بزات

سوال های مرتبط

مامان آراد🐣 مامان آراد🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فندق کوشولو🧿🎀 مامان فندق کوشولو🧿🎀 هفته سی‌وششم بارداری
مامان پناه 💕🦋 مامان پناه 💕🦋 ۴ ماهگی
مامان محمد مامان محمد هفته چهلم بارداری
مامان آراس مامان آراس هفته سی‌وششم بارداری