سلام آزمایش قند و خونم چطوره؟

تصویر
۳ پاسخ

نصفه شب یه چی بخور که اُفت قند نگیری

ناشتات یه خورده پایینه ولی پایین بود بهتر از بالا بودنه

قند ناشتا و دو ساعت بعد غذات اوکیه یه ساعت بعد غذات یه خورده بالاست یه کمم کم خونی داری باید قرص آهنتو دوتا بخوری در روز و اینکه جواب ازمایش تیروئیدتو نزدن اصلا

سوال های مرتبط

مامان امیر سام مامان امیر سام ۲ ماهگی
مامان آراس مامان آراس هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فندق کوشولو🧿🎀 مامان فندق کوشولو🧿🎀 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان تیارا وتیام💙 مامان تیارا وتیام💙 ۱۰ ماهگی
مامان اِلارز🌹 مامان اِلارز🌹 ۱ ماهگی
مامان 🎀مهرسا🎀 مامان 🎀مهرسا🎀 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مِهراد💙 مامان مِهراد💙 ۱۰ ماهگی
مامان پناه 💕🦋 مامان پناه 💕🦋 ۴ ماهگی
مامان هانا 🫀🌸 مامان هانا 🫀🌸 ۹ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۸ ماهگی