نصفه شب یه چی بخور که اُفت قند نگیری
ناشتات یه خورده پایینه ولی پایین بود بهتر از بالا بودنه
قند ناشتا و دو ساعت بعد غذات اوکیه یه ساعت بعد غذات یه خورده بالاست یه کمم کم خونی داری باید قرص آهنتو دوتا بخوری در روز و اینکه جواب ازمایش تیروئیدتو نزدن اصلا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.