سلام خانما آزمایش قند دادم چطوره؟

تصویر
۲ پاسخ

قند دو ساعت بعد بالاست. باید زیر۱۲۰باشه فک کنم. ازمایش گلوکز؟

خوبه یکم لب مرزه از این بالاتر بیاد خطرناکه

سوال های مرتبط

مامان جوجه💕 مامان جوجه💕 ۲ ماهگی
مامان ایهان وشاهان مامان ایهان وشاهان ۵ ماهگی
مامان دردونه مامان دردونه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ویکم بارداری