۵ پاسخ

منم قندم ۱۰۱ بود دکتر انسولین داد واسم.. البته که دکتر من سختگیر بود خیلی! بعدش دوباره آزمایش دادم ۹۷ شد... نمیگم خیلی بالاس ولی رعایت کنی‌ بهتره

قند ‌ناشتات بالاست

یکم بالاست عزیزم حالا به دکترت نشون بده چیزای شیرین نخور شیرینی شکلات و ..

اره بالاس

بالاست

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ودوم بارداری