منم قندم ۱۰۱ بود دکتر انسولین داد واسم.. البته که دکتر من سختگیر بود خیلی! بعدش دوباره آزمایش دادم ۹۷ شد... نمیگم خیلی بالاس ولی رعایت کنی بهتره
قند ناشتات بالاست
یکم بالاست عزیزم حالا به دکترت نشون بده چیزای شیرین نخور شیرینی شکلات و ..
اره بالاس
بالاست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.