۴ پاسخ

رنج آزمایشگاه ها فرق داره ببین جلوش زده تا چند مجازه

عه منم همین طور شدم همش نرماله فقط قند ۲ساعته ۱۶۹ زده ..دکترم گفت اگه رعایت میکنی و رژیم میگیری ک هیچی اگه نمیتونی روزی ی متفورمین بخور

زیر۱۴۰بایدباشه

باید زیر ۱۲۰ باشه

سوال های مرتبط

مامان آیدا مامان آیدا روزهای ابتدایی تولد
مامان هیرمان مامان هیرمان ۱ ماهگی