خانوما ازمایش مجدد قند دادم
بعد یک ماه چطوره بالایه قند یا پایین ؟؟

تصویر
۲ پاسخ

تو این یه ماه قرص مصرف کردین یا فقط رژیم غذایی داشتین

قند 79خوبه

سوال های مرتبط

مامان دوتا وروجک مامان دوتا وروجک ۱۱ ماهگی
مامان آیدا مامان آیدا روزهای ابتدایی تولد
مامان 𝐚𝐲𝐬𝐚𝐦🩵 مامان 𝐚𝐲𝐬𝐚𝐦🩵 ۸ ماهگی
مامان رها🤱 مامان رها🤱 هفته چهلم بارداری
مامان Nela👼🏻nelin مامان Nela👼🏻nelin هفته سی‌وهشتم بارداری