خانوما آزمایش قند دادم 110 هس بالائه؟

۷ پاسخ

تو بارداری قند ناشتا باید زیر ۹۲ باشه فکر کنم باید یه آزمایش تحمل گلوکز بدی که دقیقتر بررسی بشی

اگر ناشتاس بالاست اگر قند دوساعت یا سه ساعته خوبه

ناشتا یا یک ساعت بعد از محلول؟

بله عزیزم
بهترین حالت زیر ۹۰ هست
رژیم بدون قند بگیر و استرس نداشته باش
البته قند طبیعی مثل میوه خرما و...هم باید کنترل شده مصرف کنی

والا نمیدونم زده 110

ناشتا ؟؟

اره بالا هست

سوال های مرتبط

مامان قیزیم مامان قیزیم هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آیدا مامان آیدا روزهای ابتدایی تولد
مامان دخترم🩷پسرم💙 مامان دخترم🩷پسرم💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان میکائیل مامان میکائیل هفته سی‌ودوم بارداری