سلام آزمایش قند چجوری هس

۱ پاسخ

سلام،اول ناشتا ازت خون میگیرن بعد یه شربت گلوکز بهت میدن یه ساعت بعدش دوباره خون میگیرن،اگر دکتر نوشته باشه یکی دوبار دیگه هم ازت میگیرن

سوال های مرتبط

مامان تو دلیم 🧸🤰🏻 مامان تو دلیم 🧸🤰🏻 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان قصد بارداری مامان قصد بارداری ۲ ماهگی
مامان فسقل🎀 مامان فسقل🎀 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مصطفی مامان مصطفی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دوتا وروجک مامان دوتا وروجک ۱۱ ماهگی
مامان ابرا🎀☁️🩷 مامان ابرا🎀☁️🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان قیزیم مامان قیزیم هفته سی‌وچهارم بارداری