سلام خانم ها این آزمایش قند منه میشه بگید چجوری

تصویر
۵ پاسخ

ممنونم از همتون
آزمایشات بالایی چطوره چندتا عددش بالا چندتا پایین
اینا چجوری

قندت نرماله

ناشتات ۷۹ بود
یکساعت بعدش۱۱۴
دوساعت بعدش۱۰۵
سه ساعت بعدش ۱۱۸
عالیه عزیزم

قندت خوبه... بالا نیست

سلام خداروشکر خوبه

سوال های مرتبط