مامانا آزمایش قند فقط خونه یا ادرارم هس؟؟

۹ پاسخ

هردوتاست و میتونی اگه ادرار نداشتی اول خون بدی آب بخوری بعد ادرار بدی

من ک نمیتونم نگه دارم چیکار کنم

انگار ادرار هم هست
تو کی میری آزمایش

وای چجوری نگه داریم

ادرارم هست

باید شب تا صب نگه داریم نمیشه که من تا صب دوبار میرم دستشویی

ادرارم هست

هر دو
ادرار نکن تا آزمایشگاه چون ادرار اول صبح غلیظه

من ادرارم بود

سوال های مرتبط

مامان فسقل🎀 مامان فسقل🎀 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان 𝑲𝒂𝒓𝒆𝒏🧸💙 مامان 𝑲𝒂𝒓𝒆𝒏🧸💙 هفته سی‌ام بارداری
مامان mehrsana مامان mehrsana هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان ابوالفضل🩵 مامان ابوالفضل🩵 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته چهلم بارداری