۴ پاسخ

قندت نرماله عزیزم فقط عفونت ادراری داری وکمبود آهن مثل من منم چندروزپیش دادم گفت ۵روز سفکسیم بخورم خوب میشم قرص آهن هم. هرشب بایدبخورم

خیلی خوبه

کم خونی داری یکم عفونتم توادرارت دیده شده

اره عزیزم خداروشکر نرماله

سوال های مرتبط

مامان ایناس مامان ایناس هفته بیستم بارداری
مامان رادین و ملورین مامان رادین و ملورین ۷ ماهگی
مامان هانا مامان هانا هفته سی‌وششم بارداری
مامان گل پسری 💙👶🤰 مامان گل پسری 💙👶🤰 ۷ ماهگی
مامان یزدان کوچولو👬 مامان یزدان کوچولو👬 ۱ سالگی