۳ پاسخ

مال منم اینجوریه
من کمخونی دارم یکم

اون هموگلوبین خونت که یکمی بالا هست بخاطر بارداریه که رفته بالا اون هیچی ،سرما نخوردی؟یا عفونتی تو بدنت نیست؟شاید بخاطر اونم میشه که یه کوچولو رفته بالا ،در کل جای نگرانی نیست تو بارداری هم میره بالا
بقیه رو تاره نمیبینم عزیزم

قندت خوبه عزیزم نرماله
ولی اون بالا در رابطه با خون و اینا یکمی کم و زیاد داره

سوال های مرتبط

مامان اسما مامان اسما هفته سی‌وسوم بارداری
مامان کوهیار مامان کوهیار ۵ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین روزهای ابتدایی تولد
مامان مصطفی مامان مصطفی هفته سی‌وهشتم بارداری