۵ پاسخ

نرماله عزیزم

من مشکل قند ندارم فقط ویار شیرینیم زیاده خانما ولی دیگه رعایت میکنم خدا کنه خطرناک نباشه

ازمن 173
122
75
بود دکتر زنان گف خوبه

من تو شیرینی‌جات رعایت نمیکنم‌

مرحله دومی سومی بالاس

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ونهم بارداری
مامان هیراد👶💙 مامان هیراد👶💙 ۴ ماهگی
مامان کوچولو ها مامان کوچولو ها هفته بیست‌ونهم بارداری