عزیز دلم یه جای معتبر دیگه به نظرم باید آزمایش رو تکرار کنی به نظرم خطای آزمایشگاهی داره چون از اون طرف قند خون ناشتا لب مرزه از اون طرف هم قند یکساعته کمی پایین تر از حد انتظاره شایدم شب قبل کم غذاخوردی ولی عفونت هم داری لطفا تا چند روز چیزهای شیرین و قند مصنوعی نخور تا عفونت بیشتر نشه و حتما بگو دکتر برای عفونتت کاری کنه مخصوصا اگه سوزش ادرار و شکم درد و تب و حالت تهوع و ترشحات بدبو داری
قند ناشتات یه ذره بالاست باید بیشتر رعایت کنی قند یکساعتت خیلی پایینه احتمال افت قند داری باید بری پیش دکترت
اره عزیزم لب مرزی ناشتات ۹۳
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.