۵ پاسخ

ذخیره اهن بدنت کمه فقط
قندت عالیه
تیروئیدتم خوبه البته دکتر باید قرص بده تنظیم میشه برای منم تنظیم نبود دوزشو دکتر زیاد کرد
ویتامین dخوبه
فقط اب زیاد بخور

قند عالی.تیرویید در بارداری میگن باید زیر ۲/۵ باشه.به دکترت نشون بده

دوتاش خوبه هم قند هم تیرویید ،دیابت نداری تیروییدم همینطور

.........

تصویر

چند هفته و چند روز دادی گلم

سوال های مرتبط

مامان ارسلان مامان ارسلان ۷ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ماهان🩵👶 مامان ماهان🩵👶 ۴ ماهگی