خوبه عزیزم حداکثر ۹۲ مجازه
ولی رعایت کن ک بالا نره خدایی نکرده
خوبه عزیزم تا ۹۲ اوکیه
عزیزم قیمت این آزمایش قندت چند شد چند هفته انجام دادی
سلام مامانی اگه میخوای برای نی نی ت لباسای خوشگل و اما ارزون و با کیفیت بخری همین الان تو روبیکا عضو کانالم شو
لینک کانالم
@babyshopppp
خوبه
خوبه...
احتمالا دکتر یا متفورمین بهت بده یا انسولین تا زمانی که بیاد پایین
قند ناشتا خوبه ولی اون قند یک ساعته و دو ساعته بالاست.
خوبه گلی ولی یکم مراعات کنی بهتره
قندتون خوبه، در واقع دیابت بارداری ندارید خداروشکر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.