خانما این جواب ازمایش قند منه کسی میدونه چجوریه؟؟؟

تصویر
۵ پاسخ

قندتون خوبه

دادم هوش مصنوعی همه چیزت عالیه

خون بارداری (GTT)
ناشتا: 79 mg/dL (طبیعی)
1 ساعت بعد: 133 mg/dL (طبیعی، زیر 180)
2 ساعت بعد: 114 mg/dL (طبیعی، زیر 155)
✅ این نتایج به نفع عدم وجود دیابت بارداری هستند.
کراتینین
0.72 mg/dL
✅ کاملاً در محدوده طبیعی است و نشانه خوبی از عملکرد کلیه‌هاست.
TSH (هورمون تیروئید)
3.85 mIU/L
محدوده آزمایشگاه: 0.3 تا 4.5
✅ طبق محدوده آزمایشگاه طبیعی است.
اما چون بارداری داری، تفسیر TSH به هفته بارداری هم بستگی دارد. در بسیاری از راهنماها ترجیح داده می‌شود TSH در بارداری پایین‌تر از حدود 4 باشد، بنابراین عدد 3.85 مرزیِ رو به بالا محسوب می‌شود ولی لزوماً غیرطبیعی نیست. اگر قبلاً بیماری تیروئید داشتی یا داروی تیروئید مصرف می‌کنی، حتماً پزشکت باید آن را بررسی کند.
آزمایش ادرار
پروتئین: منفی
قند: منفی
کتون: منفی
نیتریت: منفی
خون: منفی
باکتری: دیده نشده
گلبول سفید: 1-2
گلبول قرمز: 0-1
✅ آزمایش ادرار کاملاً خوب است و نشانه‌ای از عفونت ادراری یا دفع پروتئین دیده نمی‌شود.

قندت یه کم بالاعه بعد یک ساعت دو ساعت
تیروییدتم لب مرز

هزینه آزمایشت چقدرشد

سوال های مرتبط

مامان یزدان و دلسا مامان یزدان و دلسا ۹ ماهگی
مامان 🩵علیسان🩵 مامان 🩵علیسان🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان پارساوآرسام🩵🩵 مامان پارساوآرسام🩵🩵 ۵ ماهگی
مامان مصطفی مامان مصطفی هفته سی‌وهفتم بارداری