۷ پاسخ

من صبح ازمایش دادم عصر جوابشو گرفتم

برا منکه ۳روز

۲۴ تا ۲۸ هفته باید این آزمایش رو انجام بدین

من ۱۱ اردیبهشت پنجشنبه برای چکاپ کلی و قند و تحمل گلوکز رفتم آزمایش دادم. دیروز که ۱۵ اردیبهشت بود، جواب قند ناشتا و تحمل گلوکز، کراتین و عفونت تو خون اومد. بقیه اش هم امروز ۱۶ ارديبهشت آماده میشه.

بستگي به آزمایشگاه داره

توی ۲۲ هفته تحمل گلوکز دکتر براتون نوشته

خیلی نیست یکی دوروزه میاد

سوال های مرتبط

مامان الین و ایلیا مامان الین و ایلیا ۹ ماهگی
مامان جوجه👼 مامان جوجه👼 ۸ ماهگی
مامان مهديار♥️ مامان مهديار♥️ روزهای ابتدایی تولد
مامان گیلاس🍒 مامان گیلاس🍒 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان بچه مامان بچه هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دلین مامان دلین روزهای ابتدایی تولد