میشه بگین جواب ازمایش انتی ام خوبه یا نه؟

تصویر
۶ پاسخ

عزیزم خوبه آزمایشت گلم

آره خوبه خداروشکر

خوبه عزبزم

پچتونو دختر احتمال داد؟

پیسله؟

مال من چی خوبه
بردم به دکتر نشون دادم گفت مشکلی نیست واسم غربالگری دوم نوشت آزمایش و سنو ولی چون دکتر خودم نبود رفته بود زانوش عمل کنه میترسم اشتباه تفسیر کرده

تصویر

سوال های مرتبط

مامان تو دلی🌹🥺 مامان تو دلی🌹🥺 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آرتین🩵وتودلی مامان آرتین🩵وتودلی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان شاهان کوچولو مامان شاهان کوچولو ۴ ماهگی
مامان لنا مامان لنا ۶ ماهگی
مامان فرحناز و فرهاد مامان فرحناز و فرهاد ۱ ماهگی
مامان نیک مامان نیک هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان قند عسل🩵 مامان قند عسل🩵 هفته بیست‌ویکم بارداری