۱۲ پاسخ

مشکلی نداره اما نوزادت لاغر و ضعیف به دنیا میاد

نکنید توروخدا حتی جاییم که میکشن نباید اونجا حضور داشته باشید خیلی مراقب باشید 🌸

ن اصلا ‌.ن میکشم ن در معرض دودش قرار میگیرم

چجوری میکشی دلت به بچت رحم نمیاد با دود. خفه میشع؟

مگه واجبه، مابطورعادیم نمیکشیم.

خیلی ضرر داره
مخصوصا برای جنین
ممکن باعث سقط
یا زایمان زودرس بشه

من قبلا میکشیدم باردار ک شدم ازش متنفر شدم خداروشکر

نمیکشیم ضرر داره🙁

وای نه خیلی خطرناکه

ضرر داره خیلی

نکشی بهتره چون خیلی ضرر داره و میتونه منجرب به شکاف لب جنین و .‌‌.. بشه

سلام عزیزم ن بابا ضرر داره خیلیییی

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان مامان فندق مامان مامان فندق روزهای ابتدایی تولد
مامان فسقلی 🩷🎀 مامان فسقلی 🩷🎀 هفته سی‌وششم بارداری
مامان تیام مامان تیام ۶ ماهگی