۵ پاسخ

دکتر باوریان
اما منشی هاش خیلی پرخاشگر و بی اعصابن

مریم عزیزی نژاد عالیه ولی من مطب که میرم چن ساعت معطل میشم خیلی شلوغه

من هر دو رو رفتم دکتر عزیزی رو من نپسندیدم مطبشم زیادی شلوغه خیلی خسته میشدم

باوریان

من دکترم دکتر باوریانه. فوق العاده راضیم. اما شلوغه خیلی شلوغ

سوال های مرتبط

مامان دردونه مامان دردونه هفته سی‌وششم بارداری
مامان دردونه مامان دردونه هفته سی‌وششم بارداری
مامان تپلی🍼🪺 مامان تپلی🍼🪺 هفته سی‌وسوم بارداری