مامانا با ۹روز تاخیر بتای ۱۴۵طبیعیه؟

۶ پاسخ

اره ممکنه لقاح دیر تشکیل شده باشه

منم امروز بعد از ۱۳ روز تاخیر آزمایش دادم شده ۱۲۹
پس فردا باید تکرار کنم

آره گلم فقط ۴۸ ساعت بعد دوباره تو همون آزمایشگاه آزمایشتو تکرار کن باید دوبرابر شده باشه

۴۸ساعت بعدش باز ازمایش بده دوبرابر شده بود یعنی درسته ونمیخاد نگران شی

حتما سونو بده که خدایی نکرده خارج رحمی نباشه

تست انجام دادی؟

سوال های مرتبط

✨🤲zahra ✨🤲zahra قصد بارداری
مامان تودلیم مامان تودلیم هفته سی‌ام بارداری
مامان جوجه طلایی🐣 مامان جوجه طلایی🐣 هفته نوزدهم بارداری
زهرا _میکروبلیدینگ ابرو‌ رشت زهرا _میکروبلیدینگ ابرو‌ رشت قصد بارداری