۳ پاسخ

عزیزم این مشکوکه بعد بعد دوروز برو تکرار کن اگه رفت بالا بارداری عزیزم

باید ۴۸ ساعت بعد تکرار کنی بعدم بتای ۱۱ مثبت یا منفی بودنش بستگی به رنج ازمایشگاه داره عکس برگه ازمایشتو بفرست ببینم

گلی از سی ب بالا مثبته
شما الان چون تاخیری داری احتمالا لقاح دیر تشکیل شده باید تکرار کنی دو سه روز دیگ دوباره تکرار کن انشالله خیر بانو

سوال های مرتبط

مامان کیان مامان کیان هفته سی‌ویکم بارداری
مامان حبه ی قندم مامان حبه ی قندم هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته هشتم بارداری
مامان مائده و مهنا مامان مائده و مهنا ۷ ماهگی