به نظرتون شکمم خیلی اومده پایین؟

تصویر
۱۳ پاسخ

ن خوبه
بچت دختره یا پسره شبیه شکم منه مال منم شکلش اینطوریه

نه نیومده

خب دیگه بچه سنگین میشه رحمم که همونجاس بچه جاش اونجاس😍

منم شکمم همبنجوریه ..نترس ..بعضیا بالاست بعضیا پایینه ..بستگی به رحم داره

ن طبیعیه
ببین شکم من ۳۴ هفته اینطوری بود دکترم میگفت خیلی پایینه ک در نهایت ۳۵هفته هم زایمان کردم

تصویر

چ مامان خوشکلی

برای منم اینجوریه الان

نچ

نه از من حالا اینطوریه

نه از شکم من بالا تره جانم

شلوار تنگ چرا می پوشی

نه گلم

نه بنظرم طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان دیانا از آلمان مامان دیانا از آلمان ۹ ماهگی
مامان پناه خانوم مامان پناه خانوم ۱۱ ماهگی
مامان بردیاوبنیسا مامان بردیاوبنیسا ۳ ماهگی
مامان روناز🤰👶💖 مامان روناز🤰👶💖 ۳ ماهگی
مامان حبه انگور🧡🍼 مامان حبه انگور🧡🍼 ۲ ماهگی
مامان اِلا🩷 مامان اِلا🩷 ۱ ماهگی
مامان گیسو مامان گیسو ۱ ماهگی
مامان پارسا کوچولو مامان پارسا کوچولو ۱۳ ماهگی
مامان مارال 🧚‍♀️🍄 مامان مارال 🧚‍♀️🍄 ۱۰ ماهگی
مامان کیان کوشولو🩵 مامان کیان کوشولو🩵 ۸ ماهگی
مامان مهرسام ودلسان مامان مهرسام ودلسان ۲ ماهگی
مامان نویان 🩵🥹😘 مامان نویان 🩵🥹😘 هفته هشتم بارداری
مامان لیانا و آلینا مامان لیانا و آلینا ۵ ماهگی
مامان آوین🤰🏻 مامان آوین🤰🏻 ۱۰ ماهگی