بیدارین بچهاااا؟؟؟

۱۰ پاسخ

میگم ایتا یا روبیکا ندارین یه گروه بزنیم؟؟من دیگه بسکه تو خونه بودم دارم روانی میشم احساس افسردگی دارم

من بیدارم

نه تو‌خوابم روحمه میحرفه😂😛

هوووم منم بیدارم

بلههههههه😂

بله.

من و نینیم بیداریم .آروم داره تو شکمم وول میخوره🤭

بله🤞🏻

من بیدارم اما کسی جواب تایپیک هامو نمیده

بله.

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان نازدونه مامان نازدونه ۶ ماهگی
مامان Shahan مامان Shahan ۷ ماهگی
مامان hamin💙 مامان hamin💙 ۷ ماهگی
مامان صبرا🎀🐰 مامان صبرا🎀🐰 ۷ ماهگی
مامان آقا لیام😍💙 مامان آقا لیام😍💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری