بچهاااا تیرویید من چطوره ؟؟

تصویر
۵ پاسخ

برو عزیزم پیش دکتر غدد برا من تو پونزده هفته پنج عدد اومد بالا شد 0.17 حالا هفده هفته باید تکرار کنم دوباره اگر اوکی نشده بود دارو بخورم

پرکار هست، احتمال داره دکتر بهت قرص وممنوعیت بعضی از خوراکی ها رو بده

خوبع نرماله هم قندت هم تروئيدت

سوزش تو ناحیه بیرونی واژنم دارم میدونم ک عفونت ندارم .خیلی اذیتم میکنه فقط باید اب گرم بزنم تا اروم شم چیکار کنم ب نظرتون

خوبه

سوال های مرتبط

مامان امید مامان امید هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان حلماکوچولو❤️🎀 مامان حلماکوچولو❤️🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان شاهان و لیان🥹 مامان شاهان و لیان🥹 ۳ ماهگی
مامان صبرا🎀🐰 مامان صبرا🎀🐰 ۷ ماهگی
مامان hamin💙 مامان hamin💙 ۷ ماهگی
مامان نازدونه مامان نازدونه ۶ ماهگی
مامان پسری مامان پسری هفته چهاردهم بارداری
مامان hamin💙 مامان hamin💙 ۷ ماهگی
مامان آقا لیام😍💙 مامان آقا لیام😍💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری