سلام تیروئید چطوره

تصویر
۶ پاسخ

پرکاره عزیزم حتما برو دکتر و دارو مصرف کن

باید دارو بخوری تی فورت بالاس منم تقریبا همینه عددم دارو میخورم وبرو تحت نظر دکتر غدد

تیروییدت کم کاره عزیزم... هرچی بیشتر باشه عدد یعنی هورمون بیشتری ترشح شده و تیروییدت خیلی کار نمیکنه که اون زیاد ترشح شده.
حتما برو دکتر که تیرویید تو بارداری خطرناکه

یکم بالاس روبه پرکاری هس تیروئید نرمال ۲ یا ۳ میشه

تیروئیدت یکم بالاست برو دکترا نشان بده

خوبه

سوال های مرتبط

مامان شاهان و لیان🥹 مامان شاهان و لیان🥹 ۳ ماهگی
مامان Shahan مامان Shahan ۷ ماهگی
مامان باران و تودلی مامان باران و تودلی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته بیست‌وهشتم بارداری