در حالت عادی خوبه ولی برا بارداری یکم بالاتره قرص میده نگران نباش
آخر ماه آزمایش میدم
عزیزم من 3/26 تو هفته 25 دکتر گفت اوکی هست.ولی بهتره با دکترت مشورت کنی.من قرص 50 میخورم کل هفته
برو دکترغددت ببین چجور باید مصرف کنی داروتو
چون۳برا بارداری یکم بالاس
منم تیروئید دارم و تحت نظرم
شما اگه بارداری خیلی خفیف کم کاری تیروئید داری که با قرص لووتیروکسین حل میشه اما اگه باردار نیستی هیچ مشکلی نداری
اما منی که۳ونیم بود،شنبه تا سه شنبه۱۰۰میخورم
چهارشنبه تا جمعه۱۵۰
یکمی بالاعه باید قرص بخوری
اگر بارداری باید ی کم پایین تر باشه
برای بارداری بهتر قرص استفاده کنی
کامل بزار عکس آزمایشتو
تیرویید کم کار
کم کاری تیروئید داری عزیزم
باید قرص مصرف کنی
خوبه نرماله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.