خانما کیا از آزمایش قند سر در میارن

۱ پاسخ

عزیزم ناشتایی ت فک کنم بایدزیر۹۵باشه ک نرماله

سوال های مرتبط

مامان باران و تودلی مامان باران و تودلی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان معجزه الله مامان معجزه الله هفته بیست‌وششم بارداری
مامان بیمه حضرت عباس مامان بیمه حضرت عباس ۷ ماهگی