سلام خانما تکرار ازمایش تیرویید چطوره

تصویر
۴ پاسخ

سلام عزیزم ی سوال خیلی مهم داشتم

لیووتیروکسین چند میخورید شما؟

خوبه عزیزم سه ماهه اول باید زیر 2.5 باشه سه ماهه های بعدی زیر 3 اوکیه، حالا تو لب مرزی شاید دارو بهت بدن بالاتر نره

سیر نزولیش خوبه ولی فک کنم تو بارداری باید زیر دو باشه
منم تیرویید داشتم
الان دیگه موند سرم

سوال های مرتبط

مامان حلماکوچولو❤️🎀 مامان حلماکوچولو❤️🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان حبه انگور🩵🍇🩵 مامان حبه انگور🩵🍇🩵 ۴ ماهگی
مامان باران و تودلی مامان باران و تودلی هفته بیست‌ونهم بارداری