سلام خانما این آزمایش تیروئید ام هست میشه نگاه کنید ببینید چطوره؟

تصویر
۵ پاسخ

رنج نرماله فقط دارو سروقت بخور که دیگه بالا نره

کم کاری داری؟

خوبه پایینه

داشتي يكم زياد از حد نياز قرص ميخوردي
كمش كردي كه الان خوب شده؟؟

خوبه که تیروئیدت پایینه
دارو مصرف کردی ؟

سوال های مرتبط

مامان یاور مهدی مامان یاور مهدی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان آواز💕✨ مامان آواز💕✨ روزهای ابتدایی تولد
مامان شاهان و لیان🥹 مامان شاهان و لیان🥹 ۳ ماهگی