۳ پاسخ

همه چیت خوبه خداروشکر

خداروشکر خوبه عزیزم جواب ازمایش وسونو رو ببر پیش دکترت تا سونو انومالی رو برات بنویسه که ۱۸هفته انجام بدی🥰🥰

همه چیت انگاری خوبه

سوال های مرتبط

مامان مغز بادوم👶🏻🥜 مامان مغز بادوم👶🏻🥜 ۹ ماهگی
مامان توت فرنگی🍓👼 مامان توت فرنگی🍓👼 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان یذره مامان یذره هفته بیست‌وسوم بارداری