۵ پاسخ

سلام هستی الان. سوال دارم

سلام گلم من تنبلی با پلی کیستیک‌داشتم با مکمل بر طرف شد ژل هم زدم

سلام خانومم منم اینجوری بودم حالا اگه دوس داشتی باز باهم بیشتر صحبت کنیم گلم

عزیزم اگ کوچیکه دارو رفع میشه اگ بزرگه کورتاژ فک کنم

اینم ازمایشمه میشه راهنمای کنید

سوال های مرتبط

مامان محمد و تودلی مامان محمد و تودلی هفته بیست‌وپنجم بارداری