سلام هستی الان. سوال دارم
سلام گلم من تنبلی با پلی کیستیکداشتم با مکمل بر طرف شد ژل هم زدم
سلام خانومم منم اینجوری بودم حالا اگه دوس داشتی باز باهم بیشتر صحبت کنیم گلم
عزیزم اگ کوچیکه دارو رفع میشه اگ بزرگه کورتاژ فک کنم
اینم ازمایشمه میشه راهنمای کنید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.