کدومتون بلده آزمایشم بخونه ؟

تصویر
۱ پاسخ

قرص آهن می‌خورید ؟
هموگلوبین کمی پایینه. احتمالا تعداد قرص آهن رو براتون بیشتر کنه.

قندخون دو مرحله ای هست، دقیق نمی‌دونم ولی ناشتا عالیه

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان علی👼 مامان علی👼 ۷ ماهگی
مامان علی👼 مامان علی👼 ۷ ماهگی
مامان فندوقم مامان فندوقم هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان شاهین مامان شاهین ۲ ماهگی
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۲ ماهگی
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۲ ماهگی
مامان ☆ گل پسر ☆ مامان ☆ گل پسر ☆ ۵ ماهگی
مامان پناه خانوم مامان پناه خانوم ۳ ماهگی
مامان علی کوچولو مامان علی کوچولو ۹ ماهگی
مامان امیر 🩵🐣 مامان امیر 🩵🐣 ۱ ماهگی