خانما کی بلده سونو بخونه

تصویر
۷ پاسخ

نی نی قرارگیریش سفالیکه
وزنش 1800
آب دورش هم 15 که خوبه نرماله
صدک رشدش هم خوبه

برای من گفته 18 ام برم،دعا کنید همه چی خوب باشه

سن جنین و بارداری بر اساس وزن و اندازه ها ۳۱ هفته و ۱ روز زده

عزیزم حالت قرارگیری نی نی رو سفالیک زده یعنی سر پایین و پاها به سمت بالا قرار داره
تاریخ تقریبی زایمان ۱۶ اردیبهشت
ضربان ۱۴۰
حجم مایع آمنیوتیک نرماله ۱۵ هست
از ۸ تا ۲۰ نرماله فکر کنم
وزنو اندازه هاشم ماشالا عالیه

همه چی عالیه گلم همین جوری با این تغذیه برو جلو

همه چی عالی وزنشم خوب بوده صدک ۵۳ هستش که یعنی عالیه 🥰

همچی خوبه نینیتم پسره

سوال های مرتبط

مامان حلما🩷 مامان حلما🩷 ۱۳ ماهگی
مامان وانیا(هدیه خدا) مامان وانیا(هدیه خدا) ۱۲ ماهگی
مامان علی👼 مامان علی👼 ۷ ماهگی
مامان علی👼 مامان علی👼 ۷ ماهگی
مامان هانا❤️ مامان هانا❤️ ۳ ماهگی
مامان اقا حسن مامان اقا حسن ۱ ماهگی
مامان رنا مامان رنا ۹ ماهگی
مامان ☆ گل پسر ☆ مامان ☆ گل پسر ☆ ۵ ماهگی