کی بلده بخونه آزمایش خونه

تصویر
۲ پاسخ

نرماله آزمایش ات بالا بودن نوتروفیل هم تو این هفته ها طبیعه دکتربهم گفت

خوبه عزیزم
تو هفته ۳۶ هموگلوبینت عالیه
بالا بودن نوتروفیل هم نترسونتت اصلا چیز خاصی نیست

سوال های مرتبط

مامان امیر 🩵🐣 مامان امیر 🩵🐣 ۱ ماهگی
مامان فاطمه حسنا مامان فاطمه حسنا ۴ ماهگی
مامان آوینا مامان آوینا ۱۰ ماهگی
مامان هانا❤️ مامان هانا❤️ ۳ ماهگی
مامان هدیه خدا وتودلی مامان هدیه خدا وتودلی ۴ ماهگی