۳ پاسخ

ازمایش خونت خوبه مشکل کم خونی هم نداری خدادوشکر

علائم عفونت یا بیماری نداری عزیزم؟
فاکتورهای التهابیت بالاست ESR CRP
یه دکتر برو حتما

ببین گلم ای اس آر یعنی رسوب خون باید بین صفر تا ۲۰ باشه برای شما صده شما یه التهاب یا عفونت داری حتماً جدی بگیر

سوال های مرتبط

مامان جانا مامان جانا روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهلین هایلین💞 مامان ماهلین هایلین💞 ۱ ماهگی
مامان جانا مامان جانا روزهای ابتدایی تولد
مامان اقا حسن مامان اقا حسن ۱ ماهگی