خانما از چندهفته میشه موهارو لایت کرد؟

۷ پاسخ

بنظرم نکن ، ب ریسکش نمیارزه ، این همه تحمل کردی ، بزار زایمان کردی ی چند روز سرپا میشی بعد انجام بده ، ی خانمی کرده بود ، دور از جون شما و بقیه بچش مشکل دار ب دنیا اومده بود ک دکترا گفتن چون موهاتو رنگ کردی داشت سکته میکرد میگفت فقط تورو خدا ب شوهرم نگین زنده نمیزاره منو ، تا ی عمر مجبور شد بچه عقب مونده بزرگ کنه ، میگفتن تموم سونوها و ازمایشا درست بوده ولی این رگه ، روی مغز بچه تاثیر گذاشته

این مطلب خود گهواره س...

تصویر

منکه ارثی موهام سفیده بیشترش قبل بارداری همیشه رنگ میکردم ازوقتی باردار شدم ب خاطربچم حتی ب رنگ هم فکرنمیکنم چون خدایی نکرده ممکنه رنگ اثرروبچه بزاره

من برا زایمان اولم رنگ کردم عزیزم
اینبارم هفته ۳۸ اگ برسم میرم ی لایت میزنم رنگ و رو بیام بعدزایمان خیلی زرد زار میشی

بچه حساسیت میگیره بعد زایمان نکن چ ارزشی داره اخه

گلم از دکترت بپرس
اجازه داد برو الان دیگه میزارن

شما الان میتونی لایت کنی

سوال های مرتبط

مامان هامین👶🏻 مامان هامین👶🏻 ۱۳ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آقا ماهد 🩵💙 مامان آقا ماهد 🩵💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان پسری☺️ مامان پسری☺️ ۸ ماهگی