مامانا قیمت شیر خشک چنده....شما چه جوری تهیه میکنید؟

۳ پاسخ

از داروخانه نان میگیرم 120با کد ملی

برین سهمیه ثبت نام کنین
ما یدونه اولش آزاد خریدیم ۱۴۵ بعد با سهمیه گرفتیم همونو ۸۰تومن

نان کامفورت میگیرم ۱۹۰تومن

سوال های مرتبط

مامان ارسلان ارغوان مامان ارسلان ارغوان ۱۲ ماهگی
مامان شاهان و رایان مامان شاهان و رایان ۴ ماهگی
مامان دوفندوق😍 مامان دوفندوق😍 ۱ ماهگی
مامان یاسمن و امیرعلی مامان یاسمن و امیرعلی ۱۴ ماهگی