سلام مامانا این ینی چی

تصویر
۷ پاسخ

بنظرم مشکلی نداره نمیذونم

خیلی زود رفتی عزیزم
ضخامت رحم رفته بالا ینی بارداری بزار بگذره ۸ هفته برای قلب برو

چند وقت عقب انداختی

فک کنم حامله نیستی

انگار باردار نیستی عزیزم

گفته تو رحم نشانه ای از بارداری نیست
و توصیه کرده با ازمایش و سونو داخلی چک بشه باز
مشکلش چی بوده؟

عزیزم بچه هامون هم سنن درخواست بده از تجربیات هم استفاده کنیم ❤️❤️

سوال های مرتبط

مامان مانیار ❣️سانیار مامان مانیار ❣️سانیار ۱ سالگی
مامان رضا و رهام مامان رضا و رهام ۱ سالگی
مامان پرنسس من💖🍭 مامان پرنسس من💖🍭 ۲ سالگی
مامان دنیا مامان دنیا ۲ سالگی