۲ پاسخ

اول تخم مرغ بهم بزن بعد موز واگه هم خواستی یکم شیرین بشه من چهار شیره میریزم یه کم بادام یا گردو بریز بعدم کم کم آرد برنج اضافه کن تا به غلظت دلخواه برسه.من چون دخترم یبوست میشه یکم روغن زیتون تو ماهیتابه میزنم سرخش میکنم

تخم مرغ با موز..

سوال های مرتبط

مامان شکرپنیر مامان شکرپنیر ۱۷ ماهگی